Az Ön kosara üres!

Felhasználási feltételek

 

A megrendelés leadásával ön elfogadja az alábbiakban részletezett, magyar nyelvű


Általános Szerződési Feltételeket:


 

Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, illetve hagyja jóvá rendelését, amennyiben a benne foglaltak minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti saját magára nézve!

 


Bevezetés


Üzemeltetői adatok:


A holttengeriso.hu webáruház üzemeltetője:


Cégnév: Immo Velence Kft

Vevőszolgálat és személyes átvétel munkaidőben: 2481 Velence Tópart utca 37

Telefonszám: 06-20-92-78-422

Email cím: info@holttengeriso.hu

Kapcsolattartó: Szegedi Éva

Vevőszolgálatunk munkanapokon 9-17 óráig érhető el


A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával, illetve egyéb felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a fent megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésre.


Székhely: 8097 Nadap Rákóczi utca 41.

Cégjegyzékszám: Cg.07-09-006302

Kibocsátó cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága

Okmányiroda: Gárdony

Adószám: 11604103-2-07

Bankszámlaszám: 10918001-00000441-11240003


A webáruházban leadott megrendelés szerződés kötésnek minősül!


Az Általános Szerződési Feltételek az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik. Szerződő felek: a holttengeriso.hu weboldal használója, mint Vevő, illetve az Immo Velence Kft (a holnap üzemeltetője), mint Eladó. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.


Termékinformációk, árak:


A holttengeriso.hu webáruház által forgalmazott termékek, Holt-tengeri eredetű natúrkozmetikumok.

 

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a Vevőt hitelesen tájékoztassa a termék alapvető tulajdonságairól. Ennek megfelelően a termékről a weboldalon leírást, illetve a terméket illusztráló fényképet biztosít.


A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, azonban nem minden esetben tartalmazzák az esetleges szállítási költségeket, azt a Vevő választja ki a rendelés végén, és azt a rendelés jóváhagyásakor a végösszeg tartalmazza. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Eladó az árváltozás jogát fenntartja és azt előzetes bejelentés nélkül gyakorolja. Rendeléskor a rendelés pillanatában a honlapon szereplő árakat kell figyelembe venni.


Rendelési információk:


A rendelések a hét minden napján, éjjel-nappal leadhatók a www.holttengeriso.hu weboldalon.

A rendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 és 17:00 között történik. A feldolgozási időn túli rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében, erre viszont kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A weboldalon történő vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben a későbbiekben szeretné mindössze a kosár tartalmát összeállítani, célszerű lehet a regisztráció elvégése.


Rendelés menete:


1. A megvásárolni kívánt termék(ek)et helyezze a kosárba.

2. A kosárban ellenőrizze a megrendelni kívánt termék(ek)et. A mennyiség módosításához frissítse a darabszámot termékenként.

3. Folytathatja a vásárlást, vagy tovább léphet a rendelésben a “Pénztár” gomb megnyomásával.

4. Számlázási, szállítási adatok megadása, illetve szállítási és fizetési mód kiválasztása után

5. Megrendelését erősítse meg a “Rendelés jóváhagyása” gomb megnyomásával


A megrendelés elküldése után Eladó visszaigazoló e-mailt küld Vevőnek, ekkor a Felek között az adásvételi szerződés létrejött, és kölcsönösen jogok és kötelezettségek keletkeztek.


Rendelés módosítása, lemondása:


Vevőnek lehetősége van a rendelés elküldése után rendelését módosítani vagy lemondani, abban az esetben, ha munkanapon, 9:00 és 17:00 között leadott rendelését a visszaigazolás után legkésőbb egy órán belül jelzi felénk. Ezen kívüli időpontokban leadott és visszaigazolt rendeléseket a következő munkanap 10:00-ig módosíthatja, törölheti. A rendelés módosítására, lemondására írásban, info@holttengeriso.hu email címünkön van lehetőség, a Rendelési azonosító megadásával. Amennyiben a megrendelt termék elhagyta raktárunkat, nem áll módunkban módosítani, törölni a megrendelést. Törekszünk a rendelések gyors teljesítésére, ezért kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesítsen minket a módoítás, lemondás szándékáról.

 

Fizetés:


A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, vagy előrefizetéssel lehetséges.


Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő. Ebben az esetben Vevő készpénzben fizet a futárnak, vagy személyes átvételkor telephelyünkön.


Előrefizetés esetén Vevőnek lehetősége van a végösszeget előre kifizetni. Ebben az esetben a megrendelés akkor minősül teljesítettnek, amikor a végösszeg az Eladó bankszámláján megjelenik. 8 munkanapon belül kell a végösszegnek beérkeznie, ellenkező esetben a 9. munkanapon az adásvétel nemteljesítés miatt meghíúsul. Lehetőségek az előrefizetésre:


PayPal/Bankkártya:


Átirányítjuk a Paypal.com biztonságos fizetési rendszer oldalára, ahol két módon tud fizetni az Immo Velence Kft oldalán.


1. Paypal számláján keresztül, belépve fiókjába, a megszokott módon.

2. Ha nincs Paypal számlája, akkor fizethet vendégként, ebben az esetben a kért bankkártya adatok megadásával történik a fizetés.


Átutalás:


Cégnév: Immo Velence Kft

Bankszámla szám: 10918001-00000441-11240003

Megjegyzés rovat: Kérjük adja meg a rendelési azonosító számot!


Szállítás, kézbesítés:


A beérkező rendelések teljesítése általában 1-4 munkanapon belül történik.

A rendelés állapotáról Eladó e-mailben értesítést küld, illetve Vevő fiókjában is tájékozódhat az “eddigi rendeléseim” menüpont alatt.


Szállítási módok:


1. Személyes átvétel vevőszolgálatunkon:


A megrendelt termékeket személyesen is átveheti munkanapokon, 9-17 óra között a 2481 Velence Tópart utca 37 címen, az Immo Velence Kft telephelyén.

Személyes átvétel esetén természetesen a végösszeget nem terheli szállítási költség. A megrendelt csomag a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül vehető át. Vevőszolgálatunkon kizárólag készpénzfizetésre van lehetőség.

 

2. Házhozszállítás a Magyar Postával:


Gyors, kényelmes és megbízható szállítást kínálunk fix áron a Magyar Postával. Az egyszerűsített utánvétkezeléssel kiegészített csomagszállítási szolgáltatás garantálja az 2 munkanapon belüli kézbesítést.


Belföldi kiszállítás díja:


Rendelési összeg:          Szállítási díj:

0 - 15.000 Ft                    1500 Ft

15.000 Ft felett                 0 Ft


A rendeléseket a teljesítés napján feladjuk a postán abban az esetben, ha a rendelés ellenértéke 13:00 óráig megérkezik a számlánkra, vagy az utánvétes rendelést 13:00 óráig jóváhagyjuk.  Ha a rendelés ellenértéke 13: 00 óra után érkezik be, illetve a rendelés jóváhagyása 13:00 után történik, akkor másnap adjuk fel a csomagot. A küldemények online nyomon követhetők a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes menüpont alatt . A posta munkanapokon 8:00-17:00 között kézbesíti a csomagokat. Célszerű olyan címet megadni, amelyen Vevő ezen intervallumban elérhető.


Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a fenti szállítási határidőt betartsa. Nem tudunk felelősséget vállalni a szállítás során történő, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél, a Vevő vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért.


Külföldre történő szállítás esetén, kérem vegye fel velünk megrendelés előtt a kapcsolatot.


Garancia, Elállás joga:


Kozmetikai termékek esetében a csomagoláson található meg a lejárati időt.


Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1119. (II.5.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint Vevő a vásárlástól, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül elállhat, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog külön indoklás nélkül gyakorolható.


Tudnivalók az elállás jogának gyakorlásával kapcsolatban:


  1. Vevő a termék készhezvételét követő 8 munkanapon élhet elállási jogával.
  2. Az elállás jogának érvényesítésénél elég, ha a határidőn belül nyilatkozik az elállási szándékáról.
  3. Vevő  viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
  4. Eladó köteles Vevő részére a teljes vételárat és a szállítási költéget legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

Higiéniai termékek, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék, Vevőt nem illeti meg az elállás joga!


Elállási jog érvényesítése, gyakorlásának menete:


Amennyiben élni kíván elállási jogával, elérhetőségeink valamelyikén kérjük jelezze felénk szándékát!


Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.


A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli!


A termék visszaérkezését követő harminc napon belül Eladó, a Vevő által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (Egyeztetés alapján a visszafizetés történhet személyesen is, illetve postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)


17/1119. (II.5.) számú kormányrendelet:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor


Panaszkezelés


Amennyiben a rendelése kapcsán, a csomag átvételekor, vagy a már átvett csomag esetében valamilyen gondot észlel, kérjük vegye fel haladéktalanul ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!


Kérjük,hogy írásban történő panasztétel esetében tüntesse fel az alábbiakat:

 

  1. Megrendelő neve
  2. Rendelési szám
  3. Panasz típusa, leírása

Eladó a beérkező panaszt megvizsgálja és Vevőt a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül postai vagy elektronikus úton értesíti.


Vevő a szolgáltatás minőségével, a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyeknek (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében fordulhat:


Fejér Megyei Békéltető Testület, 8000 Székesfehézvár, Hosszúséta tér 4-6. (22) 510-310, fmkik@fmkik.hu


Bírósági kereset esetén: Székesfehérvári Városi Bíróság, 8000 Székesfehérvár, Dózsa György út 1.

 

Adatkezelés


Webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatkezelés során gyűjtött személy adatokat Eladó, csak a szolgáltatás (adásvétel) teljesítéséhez (pl. postázás, számlázás) használja fel.


Az webáruház használata során Eladó, a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az Immo-Velence Kft  alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat Eladó bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.


Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@holttengeriso.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.


Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson IDE.